dalle

Alla inlägg under juni 2011

Av Linda - 30 juni 2011 17:05

HEJ!
idag var nästsista dagen på sommarjobbet! underbart!!! När jag kom hem från jobbet så lade jag mig på balkongen och solade. Sedan ringde lisa och undrade om jag ville följa med henne till stan en snabbis. Jag, ultra snabb som jag är, hann både duscha håret ochd diska på en timme :D på stan fixade vi hennes sommarjobb och togn en glass :D

nu håller jag på att göra mat och ska efter det träffa jens :DD hejdå <3  

Av Linda - 29 juni 2011 19:10

HEJ!
blev inte så mycket mer bloggande igår för jag kom hem rätt sent igår och var därför tvugen att lägga mig :( när jag går och lägger mig är detr ljust och när jag går upp är det ljust... bläääääää

iaf jag gjorde ju som sagt middag till jens igår :) sjömansbiff, potatisklyftor och sås :D jätte gott<3 efter det åkte vi till min pappa och tittade på filmen Predators. Filmen var väl inte super men den dög väl. 


När jag kom hem från jobbet idag så la jag mig på balkongen i någon timme och sen åkte jag iväg till örsholmen med Josefine och Emelie. Filippa kom även senare under dagen! Det var faktiskt varmt i vattnet, det trodde jag inte att det skulle vara. 

imorgon vet jag inte riktigt vad som händer kanske vara med jens om han vill! 

bilder från gårdagen och denna dag
               

Av Linda - 28 juni 2011 16:16

HEJ! 
idag slutade jag vid halv ett och åkte hem och la mig på balkongen. Efter det tog jag en lång dusch och diskade, nu sitter jag och väntar på jens :) hade tänkte laga mat till han! jag är en sån underbar flickvän!!!<3

justdet, när jag firade midsommar så åkte jag motorcross och jag skulle kicka igång den. När den åkte upp igen så slog den mitt ben :( jag har ett JÄTTE stort blåmärke där nu.. blä

EN bild på mig när jag åkte cross och en på mitt blåmärke som är jätte myckets större och värre i  verkligenheten 
     

Av Linda - 27 juni 2011 19:31

Hallå!
Filippa följde också med och träna förut och vi tränade i ungefär i en timme. Vi körde hårt som fan så jag tror att vi alla kommer få träningsvärk imorgon :D

Efter vi tränat gick vi och tog en glass :) Jag tog kulglass med polka smak :DDDDDDD älska!

Jag ska typ sova nu illa som det är godnatt
         

Av Linda - 27 juni 2011 14:51

HEJ!
dagen har hitils varit helt okej. Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 4 och då ska jag and serwa aka mrsiglesias åka och träna :D

Han som sjunger i Kings of Leon har en sån underbar röst!!!!!! jag menare lyssna bara :D
 

hej

Av Linda - 26 juni 2011 19:38

HEHE, nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska bli nio så jag kan gå och lägga mig. illa i know. 

IAF bilder från torsdagen (några bilder tagna från forresta och louise :D)
                                             
  BILDER FRÅN FREDAGEN
                               

BILDER FRÅN LÖRDAGEN  

         

BILDER FRÅN IDAG
     

Av Linda - 26 juni 2011 17:27

Hej!
det kommer blir ett väldigt långt inlägg :) jag har ju som sagt inte skrivit på nästan hela helgen, jag har inte haft någon lust direkt.

iaf Torsdag!
Jag träffade filippa och louise och vi tänkte att vi skulle grilla. Mamma hade köpte en flinta stek i tisdag. Men sen när vi läste på den precis innan vi skulle gå hade den gått ut i söndags? jag menar konsum suger som säljer kött som gått ut. Men som tur är så finns älsklingen jens, han köpte med korv och korvbröd till oss. Lite senare kom josefine också! vi satte bara och pratade och myste. louise gjorde en jätte fin midsommarkrans. jag har aldrig själv fattat hur man kan göra en sån.

Fredags!
Jag och mamma åkte ut till mina kusiner på landet för att fira midsommar. Vi började med att äta sill lunch fast jag åt prinskorv ist. Efter luchen chillade vi lite och spelade lite kort! Vi fikade lite med glass, jordgubbar m.m Senare på kvällen grillade vi och kollade på film. 

Lördag
Jens kom hem till mig vid fem tiden för att äta kycklingspett. super gott :D Jag och jens åkte sedan hem till min pappa och bestämde oss för att ha skräckfilmskväll. Den första filmen vi kollde på var dock inte en skräckfilm, haha. Kick ass var den första vi såg och den var helt okej :)

Efter filmen ringde filippa och lisa och frågade ifall dom fick vara med :D Så dom kom också hem till pappa och då bestämde vi oss för att kolla på White Noise. Jag hade redan sett den tio gånger men det gjorde inte så mycket :)


Söndag!
Jag och jens åkte och badad vi örsholmen, dock var vädret halvt som halvt. Jag är för mycket badkruka så jag badade inte men jens gjorde. Vid fyra åkte jag hem och på väg till cyklarna såg vi en ORM!!! en huggorm.. hehe den var söt.
(detta är inte ormen vi såg utan en random fron google)

 
Sen när jag kom hem så ser jag att sören sitter gömd under en stol på balkongen och på vårt balkongräcke sitter ett tiotal små fåglar och piper som störda jag vet inte vad. (på bilder nedan är det bara en jag vet men det var tio sytcken till)
 
 BILDER KOMMER SENARE IDAG

Av Linda - 24 juni 2011 10:37

hej! gårkvällen var mycket rolig :D jag filippa, louise, jens och josefine grillade och senare på kvällen gick vi hem till min pappa. jag hinner inte skriva så mycket för jag ska iväg till mina kusiner och fira midsommar. Jag kommer nog inte kunna uppdatera på hela kvällen och halva dagen imorgon :( 

imorgon kommer det bilder från igår och så ska jag vara med jens D: hehe glad midsommar aall a:D

Ovido - Quiz & Flashcards