dalle

Alla inlägg under september 2013

Mc

Av Linda - 30 september 2013 02:51

Jobba sen kompisar

Av Linda - 29 september 2013 12:56

Tja

Var som sagt ut i fredags vilket var kul, dock mådde jag väldigt dålig dagen efter.
Träffade Jens lite igår, vi åt pizza och tittade på film.

Av Linda - 27 september 2013 13:25

Tja, just nu ligger jag i min säng och försöker komma upp.

Har inte gjorde något speciellt de senaste dagarna, jobbat, bakat, träffat kompisar. Igår hämtade jag ut en vinterjacka som jag köpt också!! :D

Ikväll ska jag ut :)

Av Linda - 22 september 2013 02:18

FETT BRA FILM

Av Linda - 21 september 2013 05:16

Tja, idag har jag varit ute för Louise har fyllt år. Kom ganska nyss hem efter att ha varit ute på tempel och sen på "efterchill".

Av Linda - 19 september 2013 16:47

Tjaa, igår jobbade jag som sagt. Sen träffade jag Jens lite. Idag funderar jag på att göra chokladbollar. Drömde om det häromnatten.

Dålig humor jag vet, men såg det här när jag körde bil i förrgår

Av Linda - 18 september 2013 03:03

Tjaaa

Har inte bloggar på ett tag. Inte hänt så jätte mycket :)

Jobbat lite, gick ut i fredags och det var skoj.

Idag har jag varit barnvakt och imorgon ska jag jobbbbbba.

Har inte tagit några bilder de senaste dagarna så här är en på mig.. Random ja, men man måste bryta sina gränser ibland. Börjat spela lol också...

Av Linda - 12 september 2013 02:59

Tja

Ligger just nu i sängen och ska sova. Tänkte lägga mig innan två, men så blev det inte. Idag har jag jobbat och efter det träffade jag lisa och Filippa.


Första bilden jag tog med min mobil, dock lite omgjord. Laddade ner en ny app förut och var tvungen att prova den

Ovido - Quiz & Flashcards