dalle

Alla inlägg under oktober 2014

Av Linda - 31 oktober 2014 00:47

Tja

Vad hände jo ingenting. Jobbar mån-fre denna vecka. Skönt att det är sista dagen imorgon. Idag åt jag på subway med lol och Lisa innan jobbet :)))

Av Linda - 29 oktober 2014 15:15

Tja
Nyss köpt flygbiljetter till Larssons och min backpack resa i vår!!! Så jävla fettttttttt. Livet är bra just nu!

Ni för lite bilder på Larsson för de :P

Vi kommer ha det så jävla underbart!!!!!!!!

Av Linda - 25 oktober 2014 18:00

Tja, jobbat hela veckan så de var skönt med utgång igår. Förfestade i Haga, och drog sen till nöjes. Bästa med kvällen var ju att stå på listan så man slapp kön! Amen

Väldigt kul att se folk utklädda :D

Av Linda - 22 oktober 2014 11:58

Haha Louise och min katt FaceTimea ?

Av Linda - 19 oktober 2014 22:16

Hej!

Ifredags firade vi Anna först ute i skattkärr och sen in till Jaguar. Kvällen blev inte jätte lång för min del men det var skoj :)

Igår bakade jag bara och idag har jag varit hos släkt och sen träffat Larsson för att planera vår resa lite mer!

Av Linda - 16 oktober 2014 22:28

Hej igen

Har precis ätit hasselbackspotatis och kött, för gott. Nu tittar jag på nya american horror story avsnittet :D
Beställe precis en utklädnad till halloween också haha.

Idag har jag inte gjort mycket annat än att jobba från 4-9 :)

Av Linda - 16 oktober 2014 00:44

Det var ett tag sen!

Blev lite sugen på att börja igen när jag och Louise satt på jobbet förut. Vi satt och tittade tillbaka på våra bloggar så insåg jag hur kul det är att ha något att titta tillbaka på.

En lätt start då. Imorgon blir det jobb på fredag blir det firande för Anna!
Lite bilder från senaste tiden

Ovido - Quiz & Flashcards