dalle

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linda - 21 augusti 2011 01:05

hej!


jag träffade som sagt lisa, louise och filippa förut och vi bestämde oss för att åka hem till serwa. Hennes familj var jätte mysig!! Vi gick sedan till mama rosa  och åt pizza. Lite senare kom även Azhin och Hawshin och gjorde oss sällskap. 


Imorgon ska jag träffa jens en stund och gå på stan och på kvällen ska jag nog bara slappa.


hehe här är lite dåliga-mobil-bilder från kvällen! 


Detta är också mitt sista inlägg skulle jag tro byebye bloggen!


               

Av Linda - 20 augusti 2011 16:45

hej!


Igår tittade jag och jens på film. Vi såg I am number four och Limitless, limitless var sjukt bra!!!! i am number four var dock inte lika bra :(


ikväll ska jag träffa flickora, vet dock inte vad vi ska göra men det blir alltid skoj ändå!

Av Linda - 19 augusti 2011 19:53

hej!

just nu sitter jag hemma hos jens och vi ska strax sätta på filmen I am  number four! vi har köpt massa godis och ska feta oss hela kvällen!

På måndag börjar skolan :( hehe jag kommer sluta blogga då också  

   

Av Linda - 18 augusti 2011 22:43

Hej! 


Just nu sitter jag och äter på  en Marabou mint krokant!!! Älskar hagahallen och att dom har öppet till 23 varje dag!


de senaste dagarna har jag tittat på lite olika filmer så som i rymden finns inga känslor, lakeview terrace och girl interrupted. har dock inte sett klart girl interrupted då mitt internet började hacka..


"I rymden finns inga känslor" var rolig!!
"Lakeview terrace" var jobbig men bra, man blev typ sur för att en i filmen var en sån idiot...
"Girl interrupted" var helt okej har ju dock inte sett slutet än och det brukar ju betyda en hel del.


   

Av Linda - 18 augusti 2011 19:58

hej!

Jag kom hem vid halv sju förut efter några trevliga dagar i stugan. Vi har mest slappat, myst och försökt överlevt..

Imorgon ska jag sova hos älskling och på lördag blir det nog att träffa tjejerna!!

lite bilder från dagarna, kommer kanske en video också

                       

Av Linda - 18 augusti 2011 12:54

hej!

Just nu ligger alla och sova förutom jag.. jag vakna av att jag var hungrig så nu sitter jag och äter chips och dipp! :D Idag ska vi åka hem vid sex tiden kanske så det blir nog att ta det lugnt ikväll.

   en super seriös bild på grillmästern!

Av Linda - 17 augusti 2011 18:46

hej!

Just nu sitter vi och pratar.. Vi funderar på att starta grillen snart och grilla massa kött!!! (korv..) 
     

Av Linda - 16 augusti 2011 15:24

hej!


Idag ska jag och flickorna (filippa, lisa och louise) åka till min stuga mitt i ingenstans. Det har blivit som en tradition då det blir det tredje och sista året vi åker. Jag tror att detta året kommer bli roligast då vi lärt oss av våra misstag de första åren... första året hade vi nästan inte mat som räckte.. hehe vet inte vad vi tänkte. Det andra året om jag inte minns fel så fick filippas pappa kom med mer kol till oss. 


 i år ska bli super
   

Ovido - Quiz & Flashcards