dalle

Alla inlägg under juni 2013

Av Linda - 29 juni 2013 22:41

Tjaaa, just nu är jag hemma hos Serwa och chillar.

Igår var jag ute, det var en kul kväll och natt.

Av Linda - 28 juni 2013 02:51

Tjaaa, just nu ligger jag och tittar på en gammal serie som heter på twin peaks. Tittade på det när jag var liten, så nu när jag inte har något internet på datorn tittar jag serier jag har hemma.

Förut var jag på ccc med Filippa, Lisa, Emelie, Josefine och Emma. Vi hade tänkte att fiska men det gick inte så jätte bra.. Men det var trevligt ändå! :D

Av Linda - 26 juni 2013 22:35

Tja, idag har jag inte gjort jätte mycket. Var på arbetsförmedlingen och skrev in mig förut. Det gick bra, tror jag...
Var även på Elgiganten och tittade på datorer.

Av Linda - 22 juni 2013 21:57

Tjaa, ligger just nu och tittar på en film.

Igår var jag i skattkärr med lite folk och firade midsommar. Det var skoj :)

Hittade en söt groda igår

Av Linda - 20 juni 2013 01:17

Tja, ligger just nu och tittar på Pelle Svanslös julkalendern. Sån nostalgi känsla ?

Mår fan inge bra idag, sov ingenting inatt för att jag hostade så mycket :( hosta så mycket att jag börja spy...
Nu har jag iaf fått massa mediciner, så hoppas att jag mår bättre tills på fredag.

Av Linda - 17 juni 2013 20:06

Hej, just nu ligger jag och tittar på hemlock grove. Någon serie, lite b men bra tidsfördriv :)

Var på stan förut och fick med mig ett linne och en tjock tröja. Åt även "kycklingkebab" för första gången woopwoop

Av Linda - 16 juni 2013 18:13

Tjatja sommarbloggen!
Jag kör i år igen, så himla kul att titta tillbaka på vad man gjort sommrarna innan.
De senaste tre veckorna har varit de mest intensiva och roligaste veckorna i mitt liv, studentresa, summerburst,
balen och studenten. Är helt slutkörd nu.. tack o lov är skolan slut.


Iaf, här kommer bilder ifrån Magaluf, några är mina några är emelies

                                                                                                                                                                           

blev en väldigt många bilder...


Av Linda - 8 juni 2013 11:01

Hej, just nu ligger jag i sängen på ett hotell i Göteborg. Kom hem från en helt jävla galen vecka i magaluf i söndags, och igår åkte jag och några kompisar ner till summerburst. Det var rätt galet.. Men så jävla kul!

Ovido - Quiz & Flashcards