dalle

Alla inlägg under juli 2011

Av Linda - 31 juli 2011 23:00

Blir ni inte bara glada när ni hör låten?!?! typ som att det inte finns något dåligt i livet. Underbar låt


 

Av Linda - 31 juli 2011 17:08

hej!


Just nu sitter jag någonstans mitt ute i ingenstans, eller en timme utanför göteborg.
I morgon ska mamma, jag och kusinerna åka till Ystad där vi hyrt något hus eller någon lägenhet. Det kommer bli dåligt med uppdateringar dom kommande dagarna nu och jag vet inte när jag kommer hem.


Kvällen hos Sofie i går var helt okej, hände en del roliga saker och mindra roliga saker.


Tog inga bilder så jag har snott bilder från louise och anna
                               

Av Linda - 30 juli 2011 18:45

hej! nu drar jag till filippa och senare till sofie i skattkärr :) har inte mkt att säga byebye<33333

Av Linda - 30 juli 2011 13:15

hej!

Just nu ligger jag på balkongen och svettas som ett as... super varmt ute. Lite senare idag ska jag till mormor och lämna katten och sen till skattkärr :D

Today, while having sex, my boyfriend decided to sing the Star Wars theme song as he entered his penis into me.FML

Today, my sister announced that she had gotten engaged. I was happy for her until I found out she's marrying the guy who relentlessly bullied me all through high school. FML 


Today, I called my boyfriend to let him know that after he gets off work, he can find me in his room wearing something sexy. He responded with, "Please don't touch anything." FML 

Av Linda - 29 juli 2011 23:48



Fail Tattoos










 

Av Linda - 29 juli 2011 23:10

hello !

Just nu sittar jag och äter brownie från shell/7-eleven och dricker mjölk!!!! underbart.

Nu tänker jag sätta på en film vet dock inte vilken än :) skriver mer sen 

Av Linda - 29 juli 2011 21:57

Hej


Just nu sitter jag hemma och gör inte ett skit, eller jo en random lista på spotify. Mina kusiner var här förut och det var skoj och så. Nu ska jag packa lite inför söndag för då åker jag, mamma och mina  kusiner ner till Ystad. 


Imorgon ska jag till mormor på dagen och lämna min katt Sören, hon ska nämligen ta hand om Sören när vi är borta. På kvällen åker jag till Sofie i Skattkärr med kompisar. 
  
En bild på ringen jag köpte i Jönköping 

Av Linda - 29 juli 2011 13:26

hej!

Hinner inte skriva så mkt för vi får gäster hem kl 2 och har massor att göra..

Iaf, jag vaknade kl 8 i morse då jens skulle i väg till jobbet och jag kände inte för att sova kvar så jag åkte hem och sova ist. I kväll ska jag nog inte göra så mkt bara vara hem tror jag :) skönt de också! 

Ovido - Quiz & Flashcards