dalle

Alla inlägg under augusti 2013

Av Linda - 30 augusti 2013 04:13

Tja, idag var jag på stan med Filippa, Serwa, Martin och Emelie. På kvällen var jag med lisa, Filippa O Louise.

Av Linda - 29 augusti 2013 02:00

Hej

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Var på stan en stund men annars har jag mest städat här hemma. Nu tittar jag på sailor moon

ÄRLIGT JAG LÄNGTAR SÅ

Av Linda - 27 augusti 2013 22:50

Tja, det har hänt mycket sedan jag bloggade sist :)
I söndags var ja och Jens på mc, vi bakade och tittade på film. En skräckfilm som heter conjuring. Den var läskig :)

I måndags var jag hos Filippa och såg ytligare en skräckfilm. Vi såg på mama och eftersom vi alla sett scary movie 5 som gör parodi på typ hela mama filmen satt vi mest och skratta.
Sedan tittade vi också på 21 and over som jag redan sett men den var rolig :D

Idag var jag på jobbintroduktion, det var helt okej :)

Av Linda - 25 augusti 2013 18:20

Tja

Träffade pappa förut, vi spelade lite minigolf och åt maat. Jag åt kycklingkebab. Sen ska jag nog träffa Jens

Av Linda - 24 augusti 2013 23:53

Hej, idag har jag inte gjort speciellt mycket. Gick på promenad med lisa och Filippa förut men annars har jag mest legat och tittat på serier och film.

Av Linda - 24 augusti 2013 12:45

Usch drömde precis att jag åkte till magaluf och tatuerade mig i ansiktet.

Av Linda - 24 augusti 2013 03:57

Hej

Idag träffade jag lisa, Filippa, Louise och Emelie på kvällen. Vi tittade på Harry Potter. Det var skoj

Av Linda - 22 augusti 2013 04:11

Tja, idag har jag sett på fyra film varva en var 4 timmar lång. Kanske borde göra något vettigt med mitt liv istället.

Va hos Louise förut med kompisar en stund. Tog inga bilder så det blir en på mig och sören

Ovido - Quiz & Flashcards