dalle

Alla inlägg under juni 2012

Av Linda - 30 juni 2012 16:22

heeeeeeeeej, just nu sitter jag och väntar på bussen så jag kan åkla till jens. Jag har mensvärk och hatar livet just nu hejdå.

gammal bild bara för att jens är söt

Av Linda - 30 juni 2012 12:22

Hej, jag gick upp för ungefär en timme sen och har just ätit frukost.

Idag eller ikväll vet inte när ska jag va med jens :)

Igår skulle jag louise och filippa ha myskväll, så vi gick till hagahallen och

köpte massa chips och dipp. Men precis när vi kommer hem så ring frida

till louise och säger att hon ska ha fest och att vi ska komma. 

Så vi drog dit och det var skoj. På vägen hem spöregnade det... heheh inte roligt. 

 

jag älskar den här bilden på dig forre

Av Linda - 29 juni 2012 16:27

heeej, jag kom nyss hem från jobbet typ :) Dagen har varit skön och lugn. Hjälpt en på dagiset men hennes datorn och fick en chokladask som tack! Super gullig :) Nu ska jag diska.. och vad som händer ikväll har jag ingen aning om faktiskt :)

 

Av Linda - 29 juni 2012 08:25

Hej, jag ska snart gå till bussen och åka till jobbet hehe 

 

Av Linda - 28 juni 2012 20:24

Hej, har precis kommit ur duschen och tittat nu på Simpson. Faak jag började blöda näsblod nu... aja det är väl för att jag är förkyld antar jag. 

Imorgon är det fredaag, så jävla gött. 

     

bara för att vi äger

Av Linda - 28 juni 2012 17:02

Hej, jag kom hem för ungefär en timme sen och har sen dess chillat. Ska nog äta och städa mitt rum snart men jag orkar inte gå ifrån soffan... 

Dagen har varit lugn annars men jag är trött ändå, är jätte snuvig :((((((

 

en gammal bild från en trevlig kväll hos emelie :)))) 

jag vill ha ostbågar

Av Linda - 28 juni 2012 08:04

Hej, jag har nyss ätit frukost och ska sminka mig och borsta tänderna sen är jag klar :) bussen går dock 35 så det är ett tag kvar :) 

Eftersom jag inte har så mycket roliga bilder får ni två gamla från när jag och mamma var i London på KFC :GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG FETTT GÖTT

     

Av Linda - 27 juni 2012 22:09

Hej, var som sagt hos mina kusiner förut och det var mysigt och trevligt. Efter det åkte jag till sandgrund och satt där lite med kompisar. Det var najs, men jag gick hem rätt tidigt eftersom jag är så trött... Jag hade tänkte ladda upp bilder men mitt internet är så segt och massa bajs så ni får en random bild på lisbeth ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards