dalle

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linda - 22 augusti 2012 23:23

Heej, förut så hade jag körlektionnnn :)) sen KOM JENS HEM WOHo! Nej men det var kul att träffa honom :) han var brun :G

Imorgon börjar skolan :((( faaaak : Blä

Bild på Jens från när vi va i pr (L)

Av Linda - 22 augusti 2012 02:44

Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova.. Kom hem rätt nyss från att först varit med hos Liisa med Louise och Filippa och sedan hos Peppe med tjejerna, Peppe, Daniel och Robin ?

Har ingen bild så det blir en bild på Louise ifrån stugannnnnnnnnn

Av Linda - 22 augusti 2012 02:44

Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova.. Kom hem rätt nyss från att först varit med hos Liisa med Louise och Filippa och sedan hos Peppe med tjejerna, Peppe, Daniel och Robin ?

Har ingen bild så det blir en bild på Louise ifrån stugannnnnnnnnn

Av Linda - 21 augusti 2012 17:22

Hej, just nu sitter jag och tittar på någon serie. Var hos mormor förut en stund annars har jag bara softat hela dagen :)

Av Linda - 20 augusti 2012 23:04

Heeeeeeeej, är hos Serwa nu och äter nötter :))))) förut var jag Lisa och Filippa på mc och åt massa glass ;) ibland är det bra att känna någon som jobbar på mc

Av Linda - 20 augusti 2012 23:04

Heeeeeeeej, är hos Serwa nu och äter nötter :))))) förut var jag Lisa och Filippa på mc och åt massa glass ;) ibland är det bra att känna någon som jobbar på mc

Av Linda - 20 augusti 2012 15:46

Av Linda - 19 augusti 2012 23:42

Hej, jag kom hem från bomstad runt halv sex och åt mat på direkten. Var superhungrig. Jag gick på promenad med Lisa en stund förut annars har jag inte gjort något speciellt :)


Bild på glasögonormen från i fredags

Ovido - Quiz & Flashcards