dalle

Alla inlägg under juli 2013

Av Linda - 31 juli 2013 10:43

Tja, igår kväll träffade jag Jens. Vi åt lite mat tittade på film och serier, det var skoj.
Idag vet jag inte vad jag ska göra än.


Av Linda - 30 juli 2013 02:21

Tja,
Ikväll träffades vi några i stan och köpte mys och satte oss på Sandgrund. Det var skoj, men bk verkade roligare så efter ett tag gick vi dit och åt lite. Sen åkte vi till min pappa och spelade kort.

Av Linda - 26 juli 2013 22:18

Hello my friends

Just nu sitter jag hemma hos pappa med Louise och Filippa och tittar på änglar och demoner. Louise ligger och sover... Haha

Förut idag var jag på örsholmen och badade och solade. Det var varmt

Av Linda - 26 juli 2013 15:24

Hejsan

Igår var jag på örsholmen en stund och badade, de var skönt. På kvällen åkte jag och Filippa till Serwa. Åt typ kurdisk mat hos serwas bror och försökte titta på en film. Lite senare kom lisa också :))

Av Linda - 25 juli 2013 03:08

Hejsan

Förut åkte jag och kompisar till Serwa och chillade med lite godis. Sedan åkte vi vidare till vattentornet som hade kvällsöppet, de var mysigt. Det blev en tur till mc efter det :))))

Av Linda - 23 juli 2013 12:43

Tja

Just nu sitter jag i bilen på väg till bomsta.

Igår badade jag på mariebergsskogen, sen åkte vi till örsholmen en stund, sen till min pappa och spelade poker och chillade. Lisa vann alltihop

Filippa skulle popa popcorn.....

Av Linda - 22 juli 2013 15:25

Tja, ligger och solar i en park just nu. Livet är gött ibland

Av Linda - 22 juli 2013 00:51

Tja, kom nyss hem från en kväll hos pappa med kompisar. Var på örsholmen förut och bada ???

Hehe gjorde illa foten hos pappa och hittade inga plåster.. Tur att slivertejp funkar till allt

Ovido - Quiz & Flashcards